søndag den 25. april 2010

Skøn aktiv weekend... :o)

Jeg har været til Baby-og småbørnsmesse i Øksnehallen idag, samme med Ældstedatteren... Hun inviterede, og jeg havde lyst... :o)
Og det var faktisk en ok positiv oplevelse... :o)
Til at begynde med var der ikke så mange mennesker, og det var jo skønt...de dukkede dog op lidt efter lidt...Og da vi gik ved 13-tiden, efter at have tullet rundt og nydt synet at småfolk og tilbehør i alle afskygninger i 2½ time, var vi godt mætte af de mange indtryk, og de mange mennesker... :o)

Jeg fik også købt lidt godt til mig selv, men det må du vente med at se til imorgen...fordi mit kamera ligger til opladning, og derfor kan jeg ikke overfører billederne lige nu... :o)

Igår var jeg hjemme og besøge min gamle mor...nogle af jer husker måske at jeg tidligere har nævnt at mit forhold til hende ikke er af den bedste slags. Men jeg er krøbet til korset, efter et par snakke med nogle gode venner. Jeg har valgt at tilgive hende fortidens gerninger, og starte op på en frisk. Også fordi at jeg ikke har lyst til måske at sidde og fortryde at jeg ikke var der for min mor i hendes sidste år... Hun blev 80 år i marts måned, så jeg kan med rette kalde hende gammel...ikke fordi at hun er kedelig og grå...men jeg kan da godt mærke på hende at hun ikke kan holde til så meget mere... Så med fred i sindet besøgte jeg hende så igår for tredie gang siden jeg genoptog kontakten med hende... Og det er såmænd hyggeligt nok lige at sludre lidt med hende...og hun forkæler mig også på hendes måde, ved at købe ting til mig...bl.a. havde hun købt en fin kande til mig ...jeg tog den dog ikke med hjem igår fordi jeg skulle videre hjem forbi Yngstedatteren og spise aftensmad, og så var jeg lidt nervøs for at komme til at slå den i stykker inden jeg nåede helt hjem til mig selv igen...men næste gang, inden længe, så tager jeg den med mig hjem, for den er faktisk rigtig fin... :o)

Var jo så som nævnt bagefter hjemme og spise hos Yngstedatteren... Rigtig lækkert... Vi fik lakse-lasagne, og pistage is til dessert...mums... :o)

I eftermiddag, efter messen, har jeg været ude i min have og fik plantet lidt flere af de småplanter, som jeg har fået i forskuds fødselsdagsgave af Yngstedatteren og kæresten hendes, ud i større potter og krukker... Det må meget gerne snart blive meget bedre vejr, så man kan holde ud at sidde derude uden tæpper og tykke trøjer... :o)

Nu er jeg vældig træt, sover nemlig stadigvæk ikke særlig godt om natten...men håber hver aften på det bedste... :o)

Ciao

Ingen kommentarer: