mandag den 26. april 2010

Opfølgning... :o)

Noget af det første mit øje faldt på efter vi var kommet indenfor på messen igår, var disse skønne hårspænder... :o) De er håndlavede, og blev solgt til den nette sum af 10,- stk... Straks måtte jeg da eje disse fire...og det fine kort fulgte med i handlen... :o)

Ved en anden bod, hvor de havde mange skønne ting, fandt jeg disse papir fra REL... også til 10,- pr rulle...men 10 ruller til 80,- ...så valgte straks 10 ruller ud som skulle med mig hjem i mit"værksted"... :o)

Jeg er desværre vågnet med en grum spændings-hovedpine idag, så jeg vil gå ind og tage en lille reparations lur nu... ellers kan jeg slet ikke overskue hvordan jeg skal komme igennemdagen...og det er meget ærgerligt, fordi jeg har en bunke kreative ting som ligger og lokker ... :o)

For nu...
Ciao

Ingen kommentarer: