fredag den 23. april 2010

Jubii... :o)

Endnu et hjørne i min stue... Jeg ønsker mig på sigt et fladskærms-tv...det skal hænge på væggen der hvor det andet står og fylder i nærheden af en kvm... Men det er jo en helt anden snak... :o)

Jeg fik fat i min sagsbehandler idag, og fik hende om mit møde med den nye aktivering, som jegvar blevet henvist til... Og hun blev chokeret... Havde fuld forståelse for at jeg synes at al den motion nok lige var i overkanten af hvad jeg kunne klare med mine dårligdomme...plus at hun ikke helt forstod at der slet ikke var skemalagt noget som helst orientering mod arbejdsmarkedet...
Hun spurgte mig om hun skulle ringetil dem og få dem til at ændre mit skema, eller om jeg hellere ville henvises til noget andet... Jeg valgte at blive henvist til noget andet, da jeg allerede havde skår på sjælen over den måde de havde modtaget mig på, og ikke havde tilgodeset mine behov...plus at med deres tilsyneladende ligegyldighed, nok bare ville blive en smule irriteret over at der (måske) skulle tages specielle hensyn til mig... Så vil jeg hellere henvises til et andet sted, som er bedre til at modtage nye borgere...Og det sagde sagsbehandleren, at de ihvertfald havde steder der tog mere hånd om den enkelte...Så det ser jeg frem til nu...og føler en helt utrolig lettelse...og glæde... :o)

Nu vil jeg liste over i Skattekisten og snakke lidt med indehaveren der...og hvem ved...måske har hun et rigtigt Oliventræ stående, som bare må med mig hjem idag... ;o)

Skab dig ikke, men din dag... :o)
Ciao