søndag den 13. december 2009

3. søndag i advent...:o)

Allerede 3. søndag i advent?... Ikke fordi jeg får stress over det... Jeg mangler nemlig kun at indkøbe et par enkelte små gaver til min allergo'este ven... Men jeg synes bare tiden er futtet afsted... :o)
Denne smukke Buddha-figur har fundet hjem til mig...og lige nu holder den en Lotus-stage i sine hænder... med tiden vil den ændre udtryk...er jeg ganske sikker på... :o)

Og så har denne weekend, ud over vasketøj, også budt på hyggelige stunder med venner og familie, hjemme og på shopping... :o)
Og ned i min kurv smuttede sørme disse fine palliette bånd...de skal bl.a limes på nogle zink hjerter som jeg ligger inde med fra sidste år...og hvad der nu ellers må dukke op ... :o)

De kommende dage skal endnu mere vasketøj ordnes...tæpper og måtter osv... Og Ældstedatteren og jeg er igang med at planlægge vores juleaften, som vi for første gang nogensinde skal holde os to helt alene... Det skal også nok blive hyggeligt... :o)

Jeg sover a h til igen om natten... Har svært ved at falde i søvn...vågner flere gange i løbet af natten...og vågner så frisk som en havørn kl 4 om morgenen...og det er altså alt for tidligt at stå op efter min smag... jeg læser så lidt for derefter at lægge mig til at sove igen... Men denne afbrudte søvn gør bare at jeg bliver træt sidst på eftermiddagen, men jeg skal ikke have noget af at sove på det tidspunkt...for så kan jeg måske slet ikke sove om natten...og jeg orker ikke at få et dårligt søvnmønster igen, som jeg havde da jeg blev indlagt...
Mit humør fejler ikke noget, det meste af tiden... Jeg skal igen huske mig selv på, at fordi jeg bliver ramt af en times nedslåethed, så er det ikke ensbetydende med min undergang...og det går bedre og bedre... :o)
Så jeg kan ikke rigtig gennemskue årsagen til den manglende/dårlige søvn...men mon ikke det snart er overstået... :o)

Nu vil jeg lige nyde en ½ time i hjørnet af sofaen, inden det igen bliver sengegang...for jeg er såmænd træt nok...Krydser fingre for at jeg kan falde i søvn med det samme i aften, og sove sødt og rart HELE natten...det ville være dejligt... :o)

Ciao :o)


4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Håber du fik sovet !
:-)

Mette Lykke sagde ...

Jeg siger det samme håber du fik en nattesøvn..
Det er nemlig guld hver.
Når jeg ikke kan sove lytter jeg til P1 i radioen, stemmeren taler mig til ro, og at lytte til dem , standser min egen tanke støm..
Knus og god dag.

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det godt at du fik fat i en Budda og den er bare så fin, jeg er også sikker på at vi kommer til at se ham i forskellige udgaver med pynt.
Der hvor jeg købte min har de lukket bixen hun er gået på pension.

Håber at nattens søvn var bedre
Knus

Pi Andrea sagde ...

Hej alle sammen... :o)
Jeg har sovet bedre i nat, men men men...håber på lidt flere gode nætter i træk... :O)

Og Pernille: Ja jeg var lidt heldig at få ham her for 100,- ... Og han er stor og flot... Og jeps... Han kommer ikke til at ligne sig selv hele året rundt... ;O)