onsdag den 16. december 2009

Status...

Ja jeg har været lidt fraværende... Både her på min egen blog...og i kommentarboksen hos andre... :o)

Dette skyldes at jeg har været væk hjemmefra...inviteret hjem og være et par dage hos Ældstedatteren og Øjestenen...og det har været dejligt...både det at være væk fra hjemmets 4 vægge og det at være sammen med nogle mennesker jeg holder rigtig meget af... :o)

Men det er nu også rart at komme hjem igen... Og de næste par dage har jeg lånt Baby-hunden...det er også super hyggeligt...imorgen skal vi ud og gå en længere tur i sneen...det ved jeg at hun elsker, hun bliver helt kåd i sneen... :o)

Ikke mere krudt i mig for nu... :o)
Ciao

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejligt at du har det godt :-)

Mette Lykke sagde ...

lad os nu om vi overhovedt kan komme ud for sne.:-)
Dejligt at du har det godt, og hygger med babyvuf.