torsdag den 12. november 2009

Jeg er her ...


.. endnu... :o)
Jeg har det ok... Er bare igang med af få flyttet lidt rundt i det lille hjem...og har ordnet så mine cd'er er kommet frem i lyset... Jeg glemmer nemlig at jeg har dem når de er gemt ned i små fine kasser... Det kan godt være at det ser bedre ud i små kasser, men så får jeg ikke hørt så meget musik som jeg gerne vil... :o)

Idag får jeg så besøg af Ældstedatteren og Øjestenen...Dejligt... :o)

Hygsom da til alle som lurer med... ;o)
Ciao

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Åh hvor ser det smukt ud som dine ting står der. ;) Stemningsfuldt og varmt ser det ud.

Rart at høre at du er her endnu.

Mange knus og god dag
Henriette

Mette Lykke sagde ...

Godt at du er her endnu..
Og du har helt ret, jeg høre også alt for lidt musik..
Radioen køre hele dagen så lidt lyd er der da her i Kragenæs.