torsdag den 20. august 2009

Hele tre ting...

...på en dag!... :o)

1.

Jeps, jeg overlevede hos tandlægen... Tanden blev renset og gjort klar til rodbehandlingen...som skal ske imorgen kl 10(endnu et afbud-jeg er da bare heldig)...og idag var det helt uden bedøvelse!...Tror det er 2.gang i hele mit voksne liv at jeg lader nogen røre mine tænder med et bor, uden at få bedøvelse først... Så modig var jeg idag... :o)
Imorgen SKAL jeg dækkes helt ind af bedøvelse...for der er stadigvæk liv i den ene af de tre rødder... Derfor skal jeg møde en ½ time før min behandling går igang...så bedøvelsen kan få rigtig lov til at virke før hun begynder at pine nerven i roden... :o)
Så skal jeg gå i 10 dage før hun skal rode med tanden igen... :o)

2+3.

Bagefter havde jeg aftalt med Ældstedatteren at jeg skulle tage hjem til hende...for hun ville gerne klippe mig og friske Henna'en op i mit hår... Skønt... :o)
Føler mig næsten som et helt nyt menneske... :o)
Og nix, hun er ikke frisør...og det er første gang at jeg har lagt mit hår i hendes hænder mht. klipning... men jeg har set andres hår, som hun har klippet...så jeg turde godt... :o)
Ja, hun har mange talenter, den unge dame ... :o)

Nu vil jeg lige hækle en række mere og så er det godnat... :o)
Ciao

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvilken fantastisk dag !
Bravo :-)

Pernille på 1. sagde ...

Dejligt at det gik godt ved tandlægen det var sejt klaret af dig.

Regner med at se et billede af dig når du har fået smækker lækkert hår :)

Knus og god fredag