onsdag den 10. juni 2009

Hverdagslykke...

Jeg har bare været sååå træt idag... Og naturligt nok ovenpå en dag som igår...og efter en nat hvor jeg sov meget uroligt... :o)
Men roen har atter indtaget sin plads, ved siden af tålmodigheden, inde i mig... :o)
Jeg har ikke lavet en s... idag, for at være helt ærlig, så sidder jeg stadigvæk i nattøjet... Thi-hi... ;o)
Men dagen har alligevel vist sig fra den mest positive side... :o)
Yngstedatteren ringede hjem...hun var på Fisketorvet for at hente en ting for hendes lillebror (på fædrende side )...nå men hun ringede såmænd for at fortælle at de havde Body-butter i Bodyshop til 40,- stk... og så i Mandel-udgaven som hun nok mente jeg havde givet lyd om at jeg godt kunne lide...og også i Fersken og i Granatæble udgaverne... Hun spurgte om jeg skulle have nogen med... Ja tak, sagde jeg...meget gerne 2 mandel... Ok,svarede hun, og smuttede igen... :o)
Lidt efter ringede hun igen. Så var de købt... men nu havde hun også lige set at de havde Havaianas klip-klapper i Din sko til 99,-... Hmmm om de havde dem i turkis i min str. Ja det havde de...ok, jamens så må du gerne købe dem med til mig... Og som sagt gjort... men hun ringede igen... de kostede altså kun 50,- pr.par fordi butikken havde 50% på alle skoene... Hold da op... Hvor heldig har man lov til at være... :o)
(-hun købte også body-butter og et par lyserøde klip-klapper til sig selv... ;o))

Så gik der måske en time...så ringede hun igen... Hun var nu i Netto...og nu havde de de der træ-æsker fra denne uges reklame, til skopudser-grej, syting og førstehjælpskasse... Om jeg skulle have en med?.. (jeg havde snakket om en førstehjælpskasse i mandags da vi var ude og handle, men der havde de dem ikke endnu) ... jo tak det ville jeg da meget gerne... Hende og kæresten ville komme forbi senere med det hele...og det har de så været... Og cremen dufter lige så himmelsk som jeg husker...og klip-klapperne (mit foretrukne fodtøj når det er sommervarmt) passede perfekt som forventet...og den der førstehjælpskasse er bare så sød...synes jeg... :o)

Billeder må komme imorgen...det er for mørkt nu til at de bliver ordentlige... :o)

Jeg blev grebet af en hjertevarmende lykke... ikke så meget over tingene...jo de er skønne og brugbare og jeg er glad for dem... men lykkefølelsen kom af tanken på min datter (de gælder faktisk dem begge to), at hun/de i hendes/deres verden, som jo naturligt nok er fyldt med hendes/deres gøren og laden, husker på mig...og mine behov og tanker... :o)
Noget rigtigt har jeg ihvertfald gjort i min opdragelse...for de er meget omsorgsfulde og empatiske... :o)
Skønne pigebørn...Jeg ved at I af og til kigger her forbi... Jeg elsker jer højere end det højeste i hele universet... Det ved I godt, for jeg husker også at sige det højt til jer... Men jeg ved også at gentagelse fremmer forståelsen... ;o)

Og så er det lyv at jeg ikke har lavet noget...for jeg har faktisk fået hæklet 10 hexagoner og taget en lur på et par timer...og hørt en hulens masse musik...og set lidt tv... :o)

Håber at alle har opført sig ordentligt på denne regnfulde og kedelige onsdag... :o)
Ciao

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Herligt, at du giver dig selv lov til at hive stikket ud og bare være :-)
Kan godt forstå , du bliver varm om hjertet over datterens omsorg.
Glæder mig til nogle billeder af dine hexagoner :-)

Madame sagde ...

Det er så dejligt at læse, at du har et tæt forhold til dine døtre!