torsdag den 28. april 2011

Spisebordet...og rodet... :o)

Turen til Bauhaus igår eftermiddags blev en blandet fornøjelse... Der var udsolgt på hylden med 6 mm krydsfiner :o(
Tilgengæld fik jeg købt de to små fatninger som jeg havde ledt efter et stykke tid... :o)

Inden vi skulle køre, for der en fanden i mig... Der var nemlig nogen der havde mishandlet (i mine øjne) det langbord som jeg klunsede i vinters ved vores storskrald. De havde nemlig limet linolium og sømmet kantlister på den originale træplade... 


Så på trods af det rod fra køkkenet, som jeg stadigvæk har stående i stuen...og bare flytter rundt på...
(tror, men jeg vil ikke love hverken jer eller mig selv noget, men jeg tror at jeg vil prøve at få hængt de hylder op ude i køkkenet imorgen... :oS)


Ja så gav jeg mig til at brække trælisterne af...hive søm ud...og trække linoliumet af bordpladen...


Og køn ser den ikke ud nu...


Men jeg vil slibe både fladen og kanter pæne... :o)
Og så skal den overfladebehandles...har ikke helt besluttet mig endnu med hvad... :o)

Men flot er jeg sikker på at den bliver... :o)

Idag er jeg træt som et helt alderdomshjem...
og lader op til senere i eftermiddag, hvor jeg er blevet inviteret ud og spise af med min Allergo'este ven... :o)
Glæder mig, både til maden, men nok allermest til tiden i hans gode selskab... :o)

Ciao... :o)

1 kommentar:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Er sikker på det bliver rigtig flot.
Håber i får en dejlig aften i hinandens selskab.

Knus Susi