tirsdag den 11. januar 2011

Herfra min verden går...

Ja for jeg går ikke særlig meget... Før det første fordi jeg ikke må...men også fordi det gør ondt når jeg går...ud i køkkenet... og derud hvor andre ikke kan gå for mig... :o)

Og om natten gør det ondt... især i nat hvor det endte med at jeg lige måtte have skinnen af for at se om det var den der sad og gnavede... men nej... :(

Der sker ikke meget her... og der er derfor desværre ikke så meget at blogge om... For jeg er ikke den der surfer rundt på nettet for at finde finurlige ting at skrive om... Jeg blogger om det der er nært...og om det der normalt normalt i min hverdag... :)

Men jeg læser med glæde de kommentarer jeg får...og tak til jer for jeres omsorg for mig...det varmer og gør glad helt ind i hjertet... :)

Og jeg læser jeres blogs...tidligt og sent... Og så får jeg syet lidt blomster til mig tæppe... :)
Symaskinen må vente lidt...for jeg træder jo på pedalen med DEN fod...så det går slet ikke endnu... Men det kommer igen...det er jeg sikker på... :)

Ciao... :)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dit lille pus :-)

Mette Lykke sagde ...

Håber ikke dine dage bliver alt for lange, godt du kan hækle og strikke lidt..
God bedring.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det da træls, håber snart du er på benene igen.
Varme tanker fra mig:-)