onsdag den 12. januar 2011

Lidt sker her da så alligevel... ;o)

Jeg har lige læst denne skønne bog færdig... Kan kun anbefale den hvis du er til historiske romaner... Sjovt at den måske ovenikøbet er en autentisk fortælling af mundskænken selv... Om livet med livet som indsats hver gang man putter noget i munden...rent bogstaveligt... :o) Om livet som den mest betroede person, men også den mindst værdifulde... :o)

Og ellers er tiden gået med at læse i dette blad der kom igår... Altid god underholdning... :o)

Og så har jeg fået klippet nogle hvide lapper til det der skal være inde imellem de farvede blomster i mit patchworktæppe... :o)

Nu er det tid til lidt aftensmad... Der står Yngstedatterens hjemmelavede lasagne på menuen... Mums... :o)

Ciao... :o)

2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Har du set man kan få en rulle gratis tapet i bolig magasinet denne gang.
Er spændt på hvilke nogen der er at vælge imellem.
Ha´en dejlig aften.
Knus Fra Susi

Pi Andrea sagde ...

Hej Susi... :o)
Ja jeg har godt set at man kan få en rulle gratis tapet denne gang også... Men jeg kommer ikke lige forbi en Flügger i disse dage :S.
Det er spændende at se hvad det er for designs der popper op hos jer der benytter jer af tilbudet rundt omkring i blogland... :o)
Knuss