fredag den 3. december 2010

Av min "høk"... ...

Ja billedet har ikke noget med min overskrift at gøre...men visser bare lidt af pynten i mit lille hjem... :o)
Jeg havde mange planer for dagen igår...men da jeg, efter at have bundet mine støvler, skulle rette mig op igen, ja så låste min ryg fast... :o(
Det gør den af og til...og så gør det ondt bare at skulle gå rundt herhjemme... ØV... :o(

Denne gang tror jeg at det har været den smukke sne der har skylden... fordi hvis man i forvejen har problemer med en dårlig ryg, ja så bliver den ikke en skid bedre af at jeg går og spænder når jeg bevæger mig rundt udenfor i sneen...og det gør jeg jo af angst for at falde eller træde forkert...så spænder jeg uhensigtsmæssigt...og så starter balladen...
Nå men alle planer blev skrinlagt igår og smertestillende blev indtaget for bare at være til...

Idag går det så en smule bedre...jeg har slappet af i ryggen og det hjælper jo på den... :o)
-men jeg skal nok ikke lave alf for mange badutspring...for sååå...
Det skal jeg heller ikke idag...for senere når Ældstedatteren får fri fra skole, ja så kommer hun her og holder weekend... Ja hende og Øjestenen har været tilbage til lejligheden, fordi at ex-kæresten flyttede ud i nogle dag...eller det sagde han at han ville... at han så ikke helt gjorde det har jo ikke gjort ugen helt nem...og i denne weekend skal han holde herre-julefrokost...og Øjestenen skal på weekend hos sin bio-far...ja så kommer Ældstedatteren altså her og hygger med mig... Og hygge skal det blive, fordi imorgen har vi aftalt med Yngstedatteren at vi skal jule i stor stil... der skal klippes og klistres og jules med selvtørrende ler... Jeg glæder mig til at skulle tilbringe en hel lørdag sammen med mine to tøser...helt alene uden kærester og børn...det er ikke så tit det sker...så jeg vil nyde det ekstra meget...så håber jeg bare at ryggen min gør det samme... For jeg vil også lave pynt... :o)

Håber at du må få dig en finurlig fredag... :o)
Ciao... :o)

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Jeg håber at I får en rigtig dejlig dag i morgen, det bliver skønt at skulle klippe.

Ja vi to er meget ens :) griner ondt i ryg og det samme pynt, hvad skal det dog ikke ende med.

Kan du have en god dag

Eva sagde ...

Din stakkel, jeg håber, at I får en dejlig dag i morgen på trods af ryggen. Jeg kan lige sætte mig ind i, hvor hyggeligt det kan blive...

Unknown sagde ...

Jeg håber din ryg arter sig !
For at få en dag med sine børn- KUN sine børn- dét er altså en gave :-)

Betty sagde ...

Rigtig god bedring med ryggen, og håber I får en super hygge lørdag!

Min søn kommer hjem fra København i aften, så vi skal også bare hygge!

Marianne sagde ...

åh hvor jeg håber ryggen ville hygge lige så meget som du vil i morgen :)
kh og go bedring

Mette Lykke sagde ...

Det bliver en julelykkedag i morgen..