søndag den 5. december 2010

Lørdags julehygge... :o)

Ryggen holdt...det går bedre, men er stadigvæk ikke helt godt...men jeg skal ikke klage...jeg har min fulde førlighed... :o)

Koncentrationen lyser ud af de gæve piger... :o)

Fine stjerner der blev foldet/flettet... :o)

Og det var sjovt at lege med ler... Og fine ting til at hænge op blev kreeret...og de er tørre og klar idag... :o)

Dette er min version af den opskrift; fundet her http://westmose.blogspot.com/2010/11/opskrift-pa-rudolf.html , som jeg blev "tvunget" til at afprøve, fordi Pernille havde lidt problemer med ørene...Rudolfs øre, altså... :o)

Og her ser du min prøveKnud... :o) Opskriften finder du her http://www.slagtenhelligko.dk/2008/11/27/brug-dine-garnrester/

Idag har det sneet, nærmest i et væk, her i Valby...og samtidigt har det tøet...men nu fryser det udenfor... Er glad for at jeg ikke skal ud i nat eller i de tidlige morgentimer... :oS

Nu skal jeg prøve at lave en lille snemand...hvis jeg orker... ;o)

God 2. søndag i advent til dig og dine... :o)
Ciao... :o)

2 kommentarer:

Eva sagde ...

I har da fået lavet fine ting.
God advenstaften til dig.

Unknown sagde ...

Hvor er det hyggeligt !