onsdag den 1. december 2010

Aktiviteter... :o)

Igår da jeg gik og ordnede mit køkken, ja så fik jeg også hængt den hoptimist op som jeg havde købt da Pernille var herovre og besøge mig... :o) Farven ser da godt nok underlig ud på dette billede...men det er det kunstige lys der gør det...den er babylyserød... :o)

Og idag fik jeg så hængt Varmluftballon-uroen op inde i soveværelset... :o)

Den hænger over fodenden af min seng. Så kan jeg ligge og kigge på den inden jeg skal sove, og drømme mig ud og flyve i fremmede egne... :o)

Og idag har jeg så også fået hæklet et par trommer mere i Ældstedatterens ønskefarver... :o)
Lige nu er jeg Baby-sitter (for Baby-hunden, altså)...imens Yngstedatteren og kæresten hendes er ude og besøge hans far på hospitalet...han har fået nyt knæ og det er vist gået godt... :o)

I aften står den jo på julekalendere i flok på tv... og jeg fulgte ikke med i Absalons hemmelighed sidst den blev sendt så den er som ny for mig...og Pyrus er jo ren nostalgi...kan da lige her indskudt bemærke at jeg medvirkede som statist i spillefilmen med Pyrus... Han er ganske hyggelig...også i virkeligheden..."spillede" også sammen med Jan Linnebjerg i en anden tv-teater opsætning...som vist desværre aldrig blev vist... :o)

Nå men nu vil jeg hygge igennem med Baby-hunden inden hun bliver hentet igen... :o)
God aften til dig derude... :o)
Ciao... :o)

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Julekalendere er hyggelige, - og så kan man da blogge lidt imens...

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er de blevet flotte de trommer i de farver, det passer jo lige ind i stilen hos datteren.

Nu må du drømme dig til frememde steder når du ligger i din seng

Tak for hjælpen med elgen :)

Knus fra Odense