onsdag den 26. maj 2010

ZZZzzzZzzzZZZZZZzzzzz...

Jeg tror at mine latyrus planter sover i denne kolde og våde periode...det er ikke meget de vokser...det samme er status for mig... Jeg er træt...og jeg har ondt variable steder i kroppen... :o(

Jeg forsøger dog at få nørklet lidt, for jeg har så svært ved at sidde stille med hænderne i skødet... :o). Disse ting vil snart blive lagt ind på blog-shoppen... :o)

Men lige nu vil jeg, efter endnu en nat med overfladesøvn og mærkelige drømme, lægge mig og læse lidt i en bog... :o)

Håber at du får skabt dig en god dag..jeg vil trods alt nyde min ... :o)

Ciao... :o)

2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Føj føj føj nu kommer jeg i tanke om at jeg slet ikke har fået sat mine ærteblomster, det bliver jeg da nødt til at komme igang med, ellers kommer de da slet ikke op :)
Håber at du fik lidt god søvn

Mette Lykke sagde ...

I dag skinner solen, det giver energi..