søndag den 23. maj 2010

Dag ud og dag ind...

Vejret har været varmt de sidste mange dage...men det har været sådan la la med solens fremkomst... Ofte er den først tittet frem sidst på eftermiddagen... Men så har jeg fået trimmet lidt hæk...hevet lidt mere ukrudt (en Sisyfos opgave ;o).)...og kørt affald over til vores storskralds container, på min cykel, for så slipper jeg for at slæbe mine arme lange...og at gå færre gange... :o)

Og så har jeg nydt at sidde og slappe af i min dæk-stol...læse lidt i en god bog...eller bare sidde med lukkede øjne og nyde stilheden, kun afbrudt af smuk fuglesang... :o)
Clogsene er degraderet til havesko fordi de efterhånden er tyndslidte... strømperne og de lange bukser er skiftet ud med bare fødder og highwater bukser, efterhånden som dagene er skredet frem... Også idag, selv om solen endnu ikke er helt fremme her i det Københavnske...men den er på vej... :o)

Denne bog var med i Femina for et par uger siden...og bladet blev kun købt fordi der var denne bog med...Jeg bliver nemlig altid så skuffet over disse dame uge blade... Alt for lidt substans...alt for meget reklame...og ofte kun tøj til tynde piger... Altså det er jo bare min mening... :o)
Men tilbage til bogen, som er en rigtig god og realistisk historie...den lider dog lidt under en dårlig oversættelse...men kan du se bort fra det, så er du godt underholdt...:o)

Håret væk fra ansigtet(trænger godt nok til noget farve...altså både håretog ansigtet ;o))...kontaktlinser i...og derfor de totalt store solbriller...fordi det er dem med styrke i, som jeg skal bruge når jeg læser udendørs... Men hvem har også sagt at vi skal/kan være lige lækre hver dag... ;o)

Og igår faldt denne bog i min postkasse...Jeg pakkede straks ud og lod mig forføre...skønne hjem, vist med lækre fotos.... uhmmm... den blev læst fra ende til anden med det samme... Jo den kan anbefales...jeg fik fornemmelsen af selv at være til stede...og det er guld værd, når det handler om fremmede menneskers hjem...på glittede billeder... :o)

Om ikke så længe får jeg måske besøg af Ældstedatteren og Øjestenen... Kæresten løber Cph-marathon idag, og forventes at skulle ligge brak til imorgen...så derfor tager de ud af huset når han er puttet derhjemme med masser af væske og andet godt til genopbygningen... :o)

Håber at du har en god pinse... :o)
Ciao

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Godt du får nydt solen :-)

Mette Lykke sagde ...

Ja.. solen stråler er godt for vintertrætter kinder og sind.

Pernille på 1. sagde ...

Håber at i fik hygget mens svigersønnen løb :) det er et skønt billede af dig

Knus