torsdag den 27. maj 2010

Solen skinner i etaper...

...og ind imellem så regner det... Ikke noget heftigt men dog nok til at det bliver vådt udenfor....

Uha hvor jeg døjer med træthed i øjeblikket (igen)... Og jeg spiser min vitaminpille hver morgen, og et ekstra tilskud af D-vitamin, som er blevet foreskrevet af lægen... Og så forsøger jeg at spise så varieret som muligt pga. økonomien... Så hva' finken kan jeg ellers gøre... Okay jeg burde måske nok røre mig noget mere...men når nu kroppen værker...og måske især når knæet gør knuder, så er det altså svært at komme alt for meget rundt...

Jeg forsøger dog stadigvæk at holde hovedet højt, og bevare det gode humør... For det er vigtigt...og at lave nogle af de ting som jeg holder meget af...håndarbejde og at læse en bog... det sidste er nok det der fylder mest i disse dage...og det er også okay...men til tider lidt frustrerende... :o)

Fik dog besøgt min Allergo'este ven i tirsdags...efter at have haft besøg af Ældstedatteren og Øjestenen om eftermiddagen... :o). Dejligt besøg... begge dele...ting der er med til at holde knolden igang...og mig normal ;o)...

Øjestenen havde været til ørelægen igen i tirsdags, og det er nu besluttet at hun skal have lagt dræn i begge øre...allerede på mandag...men det bliver godt for alle parter...for man skal godt nok råbe højt for at hun kan høre hvad man siger til hende... :o)

Ellers sker der ikke s meget her i Valby... man har åbenbart opgivet at putte mig ud i et nyt projekt før jeg har været ved lægen og fået en opdatering på knæets tilstand, og medicinens langtidsvirkning... Og det skal jeg så på tirsdag, til lægen altså...så vil jeg også snakke med ham om min træthed...og at jeg for det meste sover så dårligt om natten... Det har jo ikke den største betydning når jeg går herhjemme og passer mig selv, men når jeg skal videre i systemet, så kan det jo blive en hæmsko... Nå men jeg skal jo lade være med at tage sorgerne på forskud.. :o)

Håber at du trives og passer på dig selv... :o)

Ciao

Ingen kommentarer: