onsdag den 12. maj 2010

Regnvåd onsdag...

Jeg har haft et par lay-low dage... Har døjet med de diffuse smerter...og en lige i nærheden af hovedpine... Og en del af tiden er gået med at forsøge at slappe af...slumre lidt...og ellers bare at overleve... ;o)

Før denne tilstand overmandede mig, fik jeg dog læst denne bog færdig... :o). Det er en lidt ældre sag, men det blev den så absolut ikke dårligere af... :o). En helt igennem spændende historie, med en clairvoyant kvinde der helt tilfældigt bliver "vidne" til det 5. mord begået af den samme person... Plottet er godt skruet sammen, virker troværdigt og holdt mig fastspændt på pinebænken frem til sidste side... Skønt... :o)

Jeg har fået nørklet lidt med synålen igen...og det kom der denne fine ugle ud af... :o)

Idag har jeg det lidt bedre...og det skal jeg også have, for der skal handles ind til lørdag...der er det nøjagtig 1 år siden at jeg sprang ud som blogger...og det er også min fødselsdag og der kommer gæster til mit lille "slot"... :o).

Pas på du ikke drukner derude...og på med tørklædet, for ikke at blive forkølet... :o)
Ciao... :o)

Ingen kommentarer: