søndag den 9. maj 2010

Nyt fra brodere-nålen... 3 stk Kokeshi-piger tiltænkt et pude forstykke... :o)

Seneste indkøb fra Stof og stil... Skal til dels bruges til at sy nogle bluser, nederdele og evt. kjoler til Øjestenen... men også til noget patchwork tam-tam... :o)

Onsdagens boren hylder op, gik i fisk... For det første fordi jeg havde fået købt nogle skruer med hoveder der ikke hverken var ligekærvet eller til stjerne skruetrækker i normal forstand, ihvertfald i min verden...nej de var i den nye slags stjerne formede "huller", og en sådan skruetrækker havde jeg dog, men ikke i den rigtige str. Øv... Nå men Allergo'este ven og jeg blev enige om at hullerne jo godt kunne bores, og så kunne jeg jo torsdag købe en sådan skruetrækker og selv skrue tingene op... ... ... Men sådan skulle det ikke gå... Et ny udpakket bor i den rette str. blev sat i boremaskinen... hov stop lige... Det var skævt!... Og klokken var nu over det lokale byggemarkeds lukketid...så endnu engang øv... Men vi gik og købte noget Kina-mad og hyggede os med nogle gode grin... :o) Og en ny aftale blev lavet fredag...men dog kun til enkelte udvalgte huller, fordi min Allergo'este ven havde haft en hård uge, såå... Ok... Få huller er dog bedre end slet ingen... :o). Og det blev til hylden på badeværelset...og jeg synes at den er helt perfekt derude... :o)
Ovenikøbet så ser den blå hylde ud som en havoverflade når det elektriske lys skinner igennem råglas pladen...synes jeg... :o)
Og den pink toiletpapirsholder er bare så fin en farveklat på den orange væg... :o)

Der vil igen lige om lidt blive lagt lidt selvgjort ind på blog-shoppen... :o)

Håber at søndagen vil være god ved dig... :o)
Ciao

Ingen kommentarer: