lørdag den 8. maj 2010

Premiere... :o)




Så løftes sløret for den hemmelighed jeg har gået og syslet med det sidste stykke tid... :o)

Jeg har simpelthen åbnet min egen blog-shop... :o). Der vil blive solgt alt mellem himmel og jord... Ting jeg selv laver... loppefund... interieur jeg bliver træt af at se på... fejlkøb og andet godt og blandet... :o)

Så hvis du har lyst er du velkommen til at kigge forbi http://pi-i-galopp-blog-shop.blogspot.com/ ...måske du vil lade dig friste...eller måske lave et link om blog-shoppen på din blog... Du er selvfølgelig velkommen til at låne et billede til formålet... :o)


Knuss og kram fra mig til dig... :o)
Ciao

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Tusind tusind millioner milliarder trillioner tillykke med din nye butik - hvor er det godt gået Pi, så sejt ! du kan tro at jeg straks vil kigge forbi, jeg ønsker dig alt held og lykke med den nye butik, jeg er sikker på at der nok skal komme gang i den især når du også sælger ting du selv laver for du er bare så god til det pjat :)
Knus pernille

Pernille på 1. sagde ...

Glemte da lige at tilføje at jeg laver et link til din shop !!!
Knus

Unknown sagde ...

Tillykke !
Håber den vil bringer mange gode oplevelser :-)