mandag den 12. april 2010

Igår eftermiddags var det det mest fantastiske vejr udenfor i min have, så da klokken slog tre gik jeg derud for at pusle lidt med noget efeu jeg gerne ville have væk fra muren. Den har bare bredt sig helt vildt...men nu er det slut med det...den er blevet klippet ned til rod og får ikke mere lov til at brede sig på den måde... :o). På et tidspunkt tænkte jeg at nu måtte det være nok for idag(igår) så jeg gik indenfor. Noget undrende opdagede jeg at der var gået 2½ time!...2½ times arbejde i haven...og det føltes slet ikke sådan... Dejligt... :o)
Jeg plukkede lidt forglem-mig-ej derude og satte i vand...men men men de holdt kun til efter at jeg havde taget billede, så lagde de sig pænt ned om vasen...øv... :o) Men de grene som jeg havde klippet af bøge-hækken står pænt med spræng farlige knopper... :o)

Lørdag fik jeg hængt lidt diller-daller op over min seng... :o)

Og "lavet" det planlagte "katolske" hjørne ... (og nej jeg er ikke hverken katolik eller kristen) :o)

Sidst jeg var i Søstrene faldt jeg over disse helt fantastiske røgelses-pinde... Ed Hardy dufte...mmmm...de dufter begge super lækkert... :o)

Idag skulle jeg hente boremaskinen hjem... men ak...den maskine jeg skulle låne havde opgivet livet... men pyt, så må jeg jo bare låne en anden et andet steds fra...det skal nok lykkes... :o)

Til gengæld fik jeg købt lidt planter i Netto til haven...så hvis ellers jeg kan holde varmen derude imorgen, så skal der plantes i krukker... :o)

Nu skal jeg ned under dynen, for sidste nat sov jeg ikke særlig meget... og jeg fryser...Brrr... :o)
God dag imorgen/idag... :o)
Ciao

1 kommentar:

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det bare fint det du har lavet, er da vild med alt det du har fået udrettet i soveværelset ( altså det jeg ved af.... griner)

Nu vil jeg gå i Søstrene og se om jeg kan få de røgelsespinde her i Odense.

Vores date den må vi lige have planlagt :) men den tager vi i et andet forum.

Knus og dejlig dag i haven