lørdag den 10. april 2010

Så kom posten...

...helt fra Uppsala ... Med fine store postkort med Pippi Langstrømpe, hr. Nilsson, Tommy og Annika som påklædningsdukker... :o) De er købt her http://www.barnbokhandeln.com/ ... Og jeg vil godt advare! De har rigtig mange skønne ting...og den svenske krone er stadigvæk billigere end den danske...og hurtig levering... :o)

Disse to skal jeg scanne ned i lidt mindre format, og når jeg får købt nyt blæk til min printer, så skal de printes ud og sættes i de to lyserøde rammer som naturligvis skal hænge på den gule væg ude i min Pippi-entré... :o)

Ellers er de sidste par dage blevet brugt på praktiske ting, så som tøjvask o.lign. Og idag kan jeg ikke rigtig beslutte mig for hvor på to-do listen jeg skal gribe fat...for der er nok at gøre...og lysten mangler bestemt ikke... :o)

Boremaskinen skal først hentes hjem inden jeg kan gå igang med hylderne, men den henter jeg på mandag...og så skal der bores... :o)

Og solen skinner jo fra en skyfri himmel...så mon ikke lidt havearbejde sidste på eftermiddagen også kunne komme på tale... :o)

Ciao ... :o)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jeg har været inde på den side, og den er farlig :-)
Nyd din dag i solen :-)