tirsdag den 13. april 2010

Tirsdag i April...

Jeg har forkælet mig selv idag... Jeg har købt mig et lille oliventræ... :o)

Da jeg vågnede imorges var det med de værste smerter i mine ben jeg har haft længe...og det er ikke slidgigten. Jeg har, igennem flere år efterhånden, lidt af diffuse smerter, og det var så det jeg vågnede op med imorges...og jeg var bare så træt, så træt, så jeg regnede faktisk ikke med at skulle/kunne særlig meget idag... Men jeg valgte alligevel at gå en tur op på Hvidovrevej, som ligger lige i nærheden af hvor jeg bor... Jeg tog dog cyklen med, og cyklede derop, men trak hjem... :o) Rundede Føtex på vejen, hvor jeg købte Fynsk Rygeost...mums...til at lave hjemmerørt sommersalat af...og radiser og forårsløg... Og så passerede jeg lige "Skattekisten", en blomster/brugskunst butik på vejen og der stod så det lille oliventræ som bare måtte med mig hjem... :o)

Efter indtagelsen af sen frokost, gik jeg i haven og fik plantet blomster i krukkerne...og jeg kommer faktisk til at mangle krukker i år...fordi frosten har ødelagt 4... øv... :o( ...men de må vente til jeg kommer til penge... :o)
Jeg glemte faktisk helt at tage billeder af blomsterne, men hvis vejret bliver lige så fint imorgen, så skal bl.a. min Aloe Vera have ny større potte og deles op i flere potter...for det er trods alt nemmere at stå udenfor med jord og svine, som det jo gør... :o)

Nu vil jeg se lidt tv og hækle lidt på Yngstedatterens tæppe...er jo snart færdig med det...og Hun spørger jævnligt til det og glæder sig til at slumre med det på hendes sofa... :o)

Ciao

1 kommentar:

Rina sagde ...

Det er en dejlig butik - "Skattekisten". Jeg har været der et par gange, da jeg boede i Rødovre... Oliventræer har bare en særlig appeal!
Og sommersalat - ja, det vil jeg osse ha'!
Knus Rina