torsdag den 15. april 2010

Endnu en skøn solskinsdag i april...

Igår var jeg hjemme hos Ældstedatteren, som havde fri fra seminariet, og blive klippet... Og bagefter hentede vi Øjestenen i børnehaven og gik ud og spiste sammen... :o) ...derfor kom jeg ikke i haven igår... :o)
Men idag...mmmm...dejligt vejr... Igen igen og så fik jeg plantet indeplanterne om... :o)
Og eftersom risten fra grillen er forsvundet i flytningen og vi slet ikke må grille i haven, så bliver grillen brugt til minidrivhus... :o) Jeg har sået Studenternelliker...og er nu spændt på om de vil spire... :o)

Fik taget lidt billeder af de i krukker plantede blomster... :o)

En smuk gul-orange geogine... :o)

Voksdugen er ikke blevet skiftet endnu...men vil lige have svinet færdig med jorden inden jeg skifter... Men vil blot vise den fine blåklokke... :o)

Og "fuglen" i buret er kommet ud...og Aloe Vera'en... og Væddeløber "barnet"... :o)

Ak ja... Og frøene til Ærteblomsterne, indkøbt i Netto til den nette sum af 2 kr., er lagt i blød, inden de på lørdag skal i jorden... :o)

Så ønsker jeg mig bare en kaprifolium, en clematis og et par lavendeler... og måske nogle tagetes...et par bellis...lidt vibeæg...og andet spændende som jeg nok vil komme i tanke om hen ad vejen... ;o) :o)

Ciao

1 kommentar:

Eva sagde ...

Dejlige forårsbeskæftigelser. Det bliver vel nok fint.