lørdag den 20. marts 2010

Hvad er det lige at de mener?...

Åh yeah... Maleren blev færdig i onsdags med mit MEGET orange badeværelse... :o)

Jeg har så derefter faktisk ligget i sengen og sovet mere end jeg har været oppe... Følte mig lidt skidt tilpas onsdag, men forsøgte mentalt at mane det i jorden...men onsdag aften havde jeg så feber...øv... Og den fik følgeskab af smerter i øjnene, kvalme og regulær utilpashed... :o(

Og det er så først idag at jeg føler mig nogenlunde ovenpå igen... Og det er meget godt, for jeg skal ses med et vennepar som jeg ikke har set i et par år...vi har haft kontakt via sms og telefon-snak, men nu er det så endelig aftalt at vi skal ses igen... :o) .

Ellers er der ikke sket det store her...hvilket jo er naturligt nok, eftersom jeg har haft lukkede øjne mere end åbne øjne de sidste 3 døgn... :o)

Og dog...der skal være beboermøde her i boligforeningen i næste uge...og igår lå der så de indkommende forslag, i postkassen, til ting der skal stemmes om... Og et enkelt forslag til ændring af husorden fik mig op i det røde felt... Nemlig under emnet HUSDYR... Nej først vil jeg brokke mig lidt over det stykke amatøragtige papir det står på... I min verden er det sådan at når man ønsker at ændre ordlyden i et allerede eksisterende punkt i husorden, så er det almindeligt at man også skriver det gamle punkt på papiret sammen med det nye forslag, så alle har en mulighed for, uden at skal lede efter husorden i gemmerne, at kunne sammenligne de to op imod hinanden. Men nej.
Det følgende forslag lyder :
Forslag til ændring af husorden:

HUSDYR

Det er ikke tilladt at have husdyr (hund og kat) på besøg hverken i kortere eller længere tid.

Løse hunde og katte må ikke færdes på afdelingens område. I givet fald vil politiet blive kontaktet og dyret indfanget.

Forslag fra bestyrelsen

Ja du læste rigtigt...forslaget er fra Bestyrelsen...
-og læg også mærke til den manglende komma-sætning...

Øh...de vil altså bestemme om jeg kan have besøg af Yngstedatteren og kæresten hendes(-dem må jeg jo nok have besøg af-endnu), men de må ikke have deres lille søde hund med i et par timer...eller hele dagen og aftenen med, hvis det er det jeg har lyst til?

Hvad bliver det næste så?...at man ikke må medbringe (småbørn)- for de kan da larme noget mere end en hund ... eller Onkel Otto- for han nægter at bruge høreapparat og vi skal derfor alle tale meget højt...og han griner derudover meget og højt og larmende...

Den gamle regel lyder :

HUSDYR
Det er ifølge en beboerafstemning ikke tilladt at holde husdyr eller have sådanne i pleje, hverken i kortere eller længere perioder.

Løse hunde og katte må ikke færdes på afdelingens område. I givet fald vil politiet blive kontaktet og dyret indfanget.

Hvis det nu er at de bare mener at vi som beboere ikke må passe, hverken hunde eller katte, eller have dem til at opholde sig i vores lejligheder ifølge med ejere ud over alm. besøg (altså ingen overnatninger, ferier osv.) så er det vel bare det de skal skrive... De kommer ihvertfald til at forklare sig på mødet... :o)

Nu fik jeg da helt sved på panden igen... ;o)

Håber at du hygger med dig og dine... :o)
Ciao


2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Nu synes jeg da godt nok lige at den bestyrelse går over grænsen, en ting er at man vedtager at der ikke må bo hunde i et område, men ligefrem at diktere om der må komme nogle på besøg det er for strengt, jeg håber da at det forslag bliver nedstemt.

Hvor er dit orange univers blevet lækkert, jeg vil gerne se flere billeder, de vægge må da være klar til ophæng nu !. Jeg har faktisk haft et køkken i den farve engang, men det var ikke nogen super ide, orange fremmer nemlig lysten til at spise.... griner.

Knus

Mette Lykke sagde ...

Pas nu på blodtrykket..
Det er da et helt umuligt forslag..
Fint badeværelse, det er som solen skinner ind..