tirsdag den 2. marts 2010

Anden vinkel...

Jeg kan godt se, når jeg læser mit forrige indlæg igennem, at det kan se ud som om jeg tvivler på min egen stil her på bloggen... Men det var så absolut ikke det der var meningen med spørgsmålene... Jeg ønsker på ingen måde at rette mig til eller efter hvad andre måtte synes er en god blog... Jeg er som jeg er, og dermed kommer min blog også til at afspejle det... :o)

Det jeg nærmere vil frem til med indlægget er at give udtryk for min skuffelse og nok også en smule harme over at nogen ligefrem går på Give-away-jagt... Og det har jeg ikke lyst til at være med til... :o)

Så hermed er det manet i jorden...og understreget... :o)

Idag her jeg beklædt yderligere et-to-fire kasser ... Og jeg hygger med det... For hver kasse der skifter udseende kommer jeg et skridt nærmere den helhed som jeg ønsker omkring mig... :o)
Og det er jo også med at udnytte tiden til mange af disse ting nu...for jeg ved jo ikke endnu hvor længe jeg får lov til at være fritstillet... :o)

God aften derude i det kolde DK... :o)
Ciao

1 kommentar:

Pernille på 1. sagde ...

Hej Pi, jeg vil lige give en kommentar til dine to sidste indlæg.
Du skal skrive på din blog nøjagtig som du gør, der skal ikke ændres nogen stil hos dig. Jeg er sikker på at der findes nogle der kun er på jagt efter giveaway, og det er også ligesom om at de der giveaway er overalt nu, jeg kan også godt undre mig !. Hvis jeg laver flere giveaway så bliver det heller ikke noget med lodder og alt det der !
Dejligt at du får lavet så mange kreative ting så du kan gøre dit hjem smukt, jeg glæder mig helt klart til at se flere billeder !
Knus