mandag den 1. marts 2010

Undren...

Jeg undre mig over at mit tilsyneladende faste læser-tal falder... Og gør da mig mine tanker om hvorfor...
Er det for kedeligt det jeg skriver om?... Er jeg for lidt en krea-blog?...for lidt en boligindretnings-blog?...er jeg for direkte/ærlig?...

Eller... har folk kun tilmeldt sig for at kunne deltage i min give-away?...for derefter at framelde sig igen?... I så fald er jeg skuffet... Og beslutter mig hermed for at mine fremtidige give-away's...som der helt sikkert vil komme flere af ...kun vil blive for dem som læser min blog når det sker... Ikke mere med at skulle tilmelde sig som fast læser-lodder...eller link-lodder for den sags skyld... Det skal kun være for dem som reelt følger med her...for det er dem som har fortjent at vinde mine give away's... Så er det sagt!... :o)


5 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Hørt!

Forresten er det dejligt at kigge ind hos dig, og vi kan ikke alle være krea/bolig agtige, vi skal være os selv. Hold fast i det Pi-A.

Jeg ønsker dig en dejlig dag
Kh Henriette ;)

Rina sagde ...

Kæreste... jeg er en af dem, som læser din blog hver dag - men det gik op for mig, at jeg ikke var tilmeldt som fast læser. Det er der nu rådet bod på ;o)
Jeg har faktisk tænkt på, at der her bloggeri kan aktivere gamle mønstre og tanker - sådan er det i hvert fald for mig. Det vi skriver er jo ganske personligt og vi vil gerne tages godt imod... Det bliver vi da heldigvis det meste af tiden, men for mig kan det godt vække en vis sårbarhed - det med at vise sig selv på den måde...Måske sludrer jeg bare...?!

MEN - Du og din blog er præcis som I skal være! Det er dig - du må ikke ændre noget, medmindre det er rigtigt for dig!
Go'e tanker og knus
RINA ;o)

Unknown sagde ...

Skid på det ! Skriv det du vil !
:-)Der er gået inflation i de der faste læser tal.

Mette Lykke sagde ...

Kære Pi.
Jeg siger som Miri..
Der er mange der er Give away huntere.. Lad dem om det..
For mig er det vigtig at bloggen er personlig..
Du er som du skal være..
Jeg vælger selv hvem jeg vil give til. Det er tit jeg laver noget som jeg vil glæde andre med..
Så sender jeg det direkte til dem..
Mange knus.

Maja sagde ...

Jeg er altså ikke tilmeldt som fast læser, selvom jeg jævnligt er inde og læse på din blog, jeg tror kun at det er en enkelt eller to blogs, hvor jeg er tilmeldt som fast læser og det er ikke fordi jeg syntes at de blogs er bedre en andre.
Alt i alt ville det ikke være noget jeg ville ligge så meget i