lørdag den 16. januar 2010

Ta-daaa... ;o)

Jeg har virkelig haft et par skønne dage... :o). Først i selskab med Øjestenen i et døgns-tid... :o)
Vi fik tegnet og læst bøger. Og snakket og set tegnefilm. Og lavet perlekæder... :o). Man kan næsten se på billedet overher, hvordan koncentrationen lyser ud af hendes smukke blå øjne... :o)

Igår tog jeg så en tur til centrum med Yngstedatteren... Og vi rundede da også lige en af mine yndlings-butikker, nemlig Akimbo...og lidt røg der da også med hjem... :o)
En skøn lille neglebørste, et krus med Barbapapas på, en rulle papir i lækre farver, en ny brødkurv, som var tiltrængt...og den lille skønne fugl, som pipper så kønt når der er bevægelse eller lyde tæt på den. Ja så har jeg da lidt forår herhjemme nu... :o)

Vi fik også lige rundet Panduro Hobby. Jeg gik faktisk kun efter walldeko'en, men de havde udsalg, så der røg lidt knapper, papir, stof og de yndige prinsesse-broderi-kit ned i kurven... :o)

Flamingoerne skal ud på mit lidt kedelige lysegrå badeværelse...mon ikke at de nok skal få lyst lidt op der... ;o)

Og til slut gik turen forbi Stof2000 på Fisketorvet, hvor pakken med "stoffer" allerede lå og ventede på mig... Dejligt... Og hurtig ekspedition... Bestilte og betalte over nettet for 4 dage siden... :o) (Længe leve Forbrugsforenings-kortet! Og opsparet bonus, som bare lå og ventede på at blive brugt på nogle rare ting). :o)

Tja...så kom jeg lige til at runde Tessies, som er en butik fyldt med skønne ting til alle former for spiritualitet...og smykker og hårpynt... Men jeg gik nu målrettet efter røgelse... og

En trebenet-lykkefrø som nu står ude i ved hoveddøren i min gang og inviterer lykke og rigdom indenfor hos mig... Jeps... Så skulle det da vist være på plads... :o)

Jeg kunne ikke falde i søvn i nat, så jeg satte mig til at klippe i de skønne stoffer...og kl. blev 6 inden jeg kunne mærke søvnlopperne trænge sig på...og jeg har så lige fået sovet 6 timer...føler mig frisk endnu, og håber at det i det mindste vil vare ved til en tidlig sengegang i aften... Jeg orker nemlig ikke at skulle til og igennem sådan en dårlig søvnperiode igen... Bare min krop snart kunne finde ud af at der er noget der hedder en normal søvnrytme +/- en times tid! Forstået?!?... ;o)
Nå men stoffet kalder, og der kommer billeder senere...både af den skammel som skal have nyt betræk...og af betrækket som skrider støt og roligt frem... Jeg nyder virkelig at sy i hånden...det giver mig sådan en ro... :o)

Til næste indlæg... Take care... :o)
Ciao

Ingen kommentarer: