torsdag den 8. oktober 2009

Flag i lange baner

Jeg er igang med at hækle en flag-ranke som Ældstedatteren skal begaves med på hendes fødselsdag lørdag d. 17.okt. :o) Og det kan jeg roligt skrive her...for hun har sagt at hun aldrig får taget sig sammen til at kigge her forbi...Facebook er mere vigtig for hende... Og det er helt ok... :o)
De spænder over rød, pink og lilla nuancer... :o)
Og et enkelt meleret i rød og orange. (skod-kamera) ...

Og det kan ikke ses, men disse er julerøde og er til moi... Ja jeg vil også selv have en flag-ranke... :o)
Men nu må vi jo se om der mon kommer en bestilling ind, når Yngstedatteren ser dem til fødselsdagen... :o)
Yngstedatteren og jeg har hygget i hendes og kærestens lejlighed...nu er alt køkkengrej pakket ud og sat/lagt på plads... og alt hendes tøj er pakket ud og hængt/lagt på plads... Der er blevet hygget lidt op med lysestager i vinduerne både i køkkenet og i soveværelset... :o)
Nu er jeg vist kun til hygge i hjørnet... :o)
Ciao





2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Du godeste hvor er du flittig ! :-)

Mette Lykke sagde ...

Ha ha du er blevet ramt af flag feberen.. Lad den rase lidt endnu, jeg er sikker på din yngstedatter også ønsker sige en..