søndag den 11. oktober 2009

Der er noget som jeg ikke rigtigt forstår, men som jeg har lagt mærke til også på andres blogge...
Men jeg vil holde mig til min, så er jeg på sikker grund... :o)

Og hvad er det så at jeg har lagt mærke til, jo...når jeg skriver om ting som jeg sagtens kan se måske er lidt pinlige, i nogens øjne, ja så får jeg stort set ikke én eneste kommentar til indlægget.
I modsætning til mine indlæg om f.eks. krea-ting...

Og så er det jeg undre mig over hvor de kække, opmuntrende,rosende og forhåbentlig ærlige kommentarer bliver af?

Tag nu bare det sidste indlæg ...om opdragelse/pædagogik/eller mangel på samme... eller hvordan I nu har læst det...der kunne det da være sjovt/rart at få nogle feedbacks på om det bare er det dummeste I har læst...eller måske en lille fortælling om hvordan I har tacklet at stå i en svær-til næsten uoverkommelig situation med jeres...eller andres børn.

Misforstå mig nu ikke... Jeg skriver indlæggene for min egen skyld, først og fremmest, men jeg elsker når der er lagt en kommentar til mine indlæg... Det giver mig en idé om at det er forståeligt, det som flyder fra mit tastatur... :o)

Men verden er nu engang ikke kun hvid, eller lyserød om man vil...den er en hel masse kønne og mindre kønne farver ...forstået på den måde, at jeg nyder de tidspunkter, hvor tingene bare kører som smurt i smør... jeg holder mindre af de tidspunkter hvor der er bumps på min vej, så tendere farverne grå. Og jeg ville da allerhelst undvære de tidspunkter, hvor det synes som om at alt går i fisk...det må jo så være de sorte ... Men de er der alle sammen..gule, grønne, røde, blå (blues), sorte, grå, hvide, ja sågar de lyserøde... :o)

Det jeg vil frem til er, at jeg bare gerne vil mødes på alle tidspunkterne... Om det så bare er en smiley du har lagt...eller et langt uenigt indlæg...eller bare et Hørt! Enig! eller Rend mig!... nej nok ikke lige det sidste...ikke uden en forklaring ihvertfald... :o)

For her bliver i mødt med alt mellem himmel og jord..af stort og småt, som nu måtte falde mig ind at skrive om... :o)

Jeps jeg har haft en fantastisk weekend...har ikke fåetlavet noget som helst, for jeg har været hunde-sitter for Trunte-hunden...og hun er næsten lige så krævende som et lille barn... :o)
Arrr...jeg har nok bare glemt alt om hvor slemt det virkeligt er at have små børn...men hun lavede ulykker når hun ikke syntes at hun fik opmærksomhed nok...og tro mig, hun er blevet nusset og kløet og forkælet efter alle kunstens regler...og vi har gået lange ture, flere gange om dagen... Så sikke noget pjat jeg skrev før, jeg har da lavet noget...jeg har nydt at være Hundeejer for en weekend... :o)

Nu vil jeg få syet nogle streger på de dersens flag...og glæde mig til Forbrydelsen igen toner frem med endnu et spændende afsnit på skærmen i aften... :o)

God søndag aften til dem som måtte kigge forbi... :o)
Ciao

4 kommentarer:

Det gule hus sagde ...

Tjaa det kan du have meget ret i. men nogen emner kunne jo gå hen og blive lidt pinlige eller måske kunne mit svar misforstås fordi jeg ikke kan vise mit glimt i øjet i svaret. :-)
Samtidig overraskes jeg over manglende kommentar ved feks. dit sidste indlæg. Her smilede jeg og tænkte "ja det nr. kunne min mor og jeg sagtens have lavet" men netop fordi jeg regnede med at der kom mange kommentar hoppede jeg bare let og elefant over...
og god søndag til dig ;-)

Pernille på 1. sagde ...

Hej Pi

Ja du ved jo at vi to er ganske enige i det indlæg som du har skrevet for det er så sandelig også en ting der undrer mig, manglende respons gør faktisk det at man tænker, okay den her lorte dag skal du ikke skrive om.

Jeg ved ikke om alle andre har det lyserødt og evige lykke og glæde,sådan er det ihvertfald ikke her på 1. jeg skrev jo faktisk på et tidspunkt at jeg kunne heale, det var et punkt at der var mange der slet ikke kunne forholde sig til, så siden har jeg ikke skrevet mig om det område, som faktisk er meget interessant. Da jeg begyndte at skrive om feng shui var jeg også meget spændt på om folk fandt mig helt gak.

Dejligt at du har været hundeejer for en weekend !

Knus

Anette sagde ...

Det er førte besøg på din blog (såvidt jeg husker) men jeg vil give dig ret. Nogle ting får man bare ingen kommentarer til. Det kan undre mig engang imellem men jeg har det som dig - jeg skriver mest for min egen skyld. Jeg tvivler på at alt er lyserødt hos alle andre men nogle skriver om det - andre gør ikke. Lyder skønt at du har været hundejer for en week-end. Det er skønt med sådan en - jeg kan næsten fornemme at det er en hvalp du har passet :P Ja de kan virkelig være krævende ligesom børn :P God aften til dig.

Unknown sagde ...

Lider ikke af berørings angst, men det er ikke altid , der er ord, gode svar eller kommentarer i mit hoved :-)