søndag den 30. august 2009

Hold da lige en hest... :o)

Jeg har haft en skøn weekend... :o)
Har nået mere på denne weekend, end jeg har nået i jeg ved ikke hvor laaang tid... :o)

Det er ski da nok fordi jeg ved at jeg er mere eller mindre død i sværen når jeg kommer hjem fra praktik til hverdag...så der får jeg lavet ZERO... :o)

Lørdagen fløj deruda' med lidt af det praktiske...du ved opvask...rengøring...støvsugerne fik en dans...osv... :o)

Og så fik jeg syet min mors køkkengardiner... Jeg har ikke snakket med min mor i ...tja det må snart være 8 mdr... Jeg kunne nu bare tage fonen og ringe... men jeg orker det ærlig talt ikke... For jeg kender turen... kulde...afmålthed...bebrejdelser...og det er ikke kun mig hun hakker på...det er også mine børn...og det gider jeg ærlig talt ikke at høre på... Og jeg har prøvet i de sidste mange år at fortælle hende hvad koncekvensen af hendes ævl og bævl er...at der ikke er nogen af os der kommer og besøger hende... Og det er der hvor jeg er nu i MIT liv... :o)
Men yngstedatteren forbarmede sig over hende for en måneds tid siden...og moderen min rykkede så for de gardiner jeg så har haft stoffet liggende til i... tja over 8 mdr. Nu er de syet og Yngstedatteren har lovet at aflevere dem... :o) Og jeg er spændt på hvor længe der mon går før Yngstedatteren også får nok... For det er bare et spørgsmål om tid... Hvorfor er skal vi andre belemres med at hun ikke er tilfreds med sit liv?... Nå men nok om det... :o)

Idag er gået lige så meget i galop... :o)
Har fået vasket tøj..syet en sød lille nederdel til Øjestenen... Og så fik jeg endelig syet linning i de bukser der også har ligget på is længe...og så har jeg vendt den forkert... :o)
Nå men nu er den sprættet op og parat til at blive syet i imorgen når jeg kommer hjem... :o)

Og nu mangler der kun et par småting af Yngstedatterens, at blive hentet ud til deres lejlighed... :o)

Så jeg sover nu i et meget tomt rum... Men inden længe skaldet fyldes med MINE ting... :o)

Nu er det sengetid, for imorgen er der atter en uge i praktikken... :o)

Ciao

Ingen kommentarer: