onsdag den 1. juli 2009

Sådan en helt almindelig onsdag...


Sådan så Frimærket ud et par gange i løbet af idag... :o)...vidste da ikke at København ligger på Sydsjælland...men det gør det åbenbart iflg meterologerne...de sagde nemlig at det vejr jeg oplevede, kun havde åbenbaret sig der...godt nok er jeg langsynet...men alligevel... ;o)
Og den opmærksomme, vil opdage at der er ukrudt imellem fliserne...og ja jeg er ikke havemenneske på den "ordentlige" måde...men jeg tager det som det kommer..og hygger mig med det... :o)
Men det regnede altså et par gange her...og så er det da godt at jeg har Hyggehjørnet... :o)

En gammel fransk barneseng, med masser af puder og tæpper... :o)
Her sad jeg så og kiggede ud på regnen og fik lavet den pude, som jeg havde besluttet at den lille lilla broderede Bambi skulle pryde... :o)

Den er syet af to mund servietter (45x45 cm) fra House Doctor til 10,- stk...købt for et stykke tid siden hos http://www.nordhjem.dk/ ...som forøvrigt har mange skønne ting til næsten ingen penge... Undskyld hvis jeg lokker nogen i fordærv... ;o)

Senere kom solen så atter frem og jeg lagde mig på maven på tæpper og en hynde på gulvet...med den nye bog om Bror Blixen...og læste...og gik omkuld... :o)

Fik sovet lidt for længe til hvad der er godt for nattesøvnen...men det er jo bare ris til min egen rumpe...så må jeg jo bare gå lidt senere i seng end ellers...måske skulle jeg gå igang med at hækle et nyt zig-zag tæppe...?...eller læse noget mere?... for det tegner til at være en yderst spændende bog...eller noget helt tredie... Det vil tiden vise... :o9

Ønsker alle en god nat...og en tusindfryds torsdag, når vi kommer så langt... :o)

Ciao

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Din bambipude er bare så sød, og din hyggekrog er ser meget indbydende ud. Jeg må ind og lade mig friste hos Nordhjem - det lyder forfærdelig spændende ;O)

Ha' en dejlig torsdag!

Unknown sagde ...

Nu er det blevet Torsdag - :-)
Jeg bor tæt på Kbh.og vi fik altså ikke al den dejlige regn - øv.
Der ser så fin og hyggeligt ud hos dig!

Pernille på 1. sagde ...

Hej Pi

Jeg syntes nu at din have ser rigtig hyggelig ud selv om du ikke er havemenneske

Se jeg er jo en af dem der let kan ledes i fordærv... griner. jeg får helt lyst til at brodere når jeg ser din lille bambi, det er godt nok mange år side nat jeg har gjort det sidst. :)

Dit hyggehjørne er kanon, jeg vil gerne se flere billeder af dit hjem...

Knus

Pi Andrea sagde ...

Madame: Tak for de fine ord om Bambi-puden...Jeg er også ret tilfreds med den... :o)
Pas på, for der ER mange fristelser hos Nordhjem... :o)

Losarinas Mor:
Det er så underligt med vejret at det indenfor meget korte afstande kan være så forskelligt... :o)
Og tak for de fine ord om mit hjem-jeg synes også at jeg har det vældig hyggeligt... :o)

Pernille på 1.: For mig er hyggen også vigtigere end at der er luget...eller tørret støv af for nyligt... :o)
Du må endelig sige til, hvis jeg skal brodere en lille Bambi til dig...Det gør jeg gerne... :o9
Og flere billeder skal der nok komme dryppende hen af vejen... :o)