torsdag den 2. juli 2009

Pyhhh-ha...

Idag har ikke varmen som sådan, men mere fugtigheden været for meget for mig...og det er godt nok sjældent at jeg må sige fra... :o)
Skulle have vasket et par maskiner...havde jeg besluttet igår...men da det blev idag orkede jeg dårlig nok rokke med ørene... Har faktisk ikke lavet andet end at læse bog...sidde i skyggen og en smule i aftensolen...og hente mere is-the og cola-light ovre i centeret... :o)

Nu har jeg så lige vandet en smule i haven, for heldigvis har de skyer der ind imellem har truet over Valby, ikke valgt at lække idag... :o)

Og så hørte jeg lige i vejrudsigten at det bliver tropenat og samme vejr imorgen som idag...tja...så kom dog bare an... Nydes skal det inden det igen går den anden vej i næste uge... :o)

Det er ikke meget kreativt jeg får fra hånden i denne varme, men jeg ved at der kommer dage hvor det ikke er varmt mere, hvor ånden igen vil flyve... :o)

Håber at alle må have en god aften...og en tålelig nat... :o)
Ciao

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

God morgen - håber du fik sovet en smule i tropenatten :-)

Pi Andrea sagde ...

Jeg har faktisk sovet ok... :o)