søndag den 28. juni 2009

Det er sommer, det er sol og det er søndag... :o)

...og så noget med alle hjerter banker på ny...eller noget... :o)
Og ja, mit hjerte frydes også ved sådan en smuk dag... :o)
Jeg elsker solen og varmen...ikke at jeg kan holde ud at sidde ude og bage i den hele dagen... Men tanken om bare at kunne sætte sig udenfor i næsten intet tøj...kunne gå en tur uden overtøj... hvis jeg har lyst...uhmmm... :o)

Dagen er startet stille og roligt... intet hastværk... ved at jeg får besøg af øjestenen og ældstedatteren senere på dagen... Så skal sandkassen åbnes og lur mig om vi ikke også får gang i lidt vand...ikke så meget, for det lille pus har igen haft en smule blærebetændelse. Kan ikke forstå at de ikke kan få bugt med det... Nå men hun skal til kontrol igen d. 1.7. ...så håber jeg at de kommer op med noget nyt... :o)

Har stadigvæk ikke hørt en lyd oppe fra de svenske skove, så alt tyder jo på at det går godt... Og så er der måske nogle der undre sig over at jeg siger sådan om et barn på 20 somre... men hun har aldrig brudt sig om at sove fremmede steder..og har meget let til hjemve...ikke så meget mit hjem mere, men så kærestens hjem... Så set i det perspektiv, er det stort at hun er taget frivilligt afsted, uden mulighed for lige at kunne smutte hjem, i en hel uge!... Jeg ved jo at hun nok skal hygge sig...og kommer stærkere tilbage... :o)

Nu vil jeg lige svinge opvaskebørsten...ikke fordi jeg lyster...men fordi det trænges... :o)

Rigtig frisk og sommerlig søndag, ønskes alle :o)
Ciao

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Og god søndag også til dig - det lyder hyggeligt med besøg af din øjesten i dag :o)
Jeg er ved rengøringen, men det er faktisk for varmt at gøre rent i dag ;)

Det gule hus sagde ...

god søndag til dig. Jeg elsker også solen og varmer. Jeg holder ikke til at sidde i solen, men bare det at jeg ved den er der!

Unknown sagde ...

Jeg elsker også solen, nu mest pga lyset. Er en skygge Tante :-)
Sikke noget møg med øjenstenen....Hvad med en alternativ behandler ?
Kan godt forstå din omsorg for datteren- selv om de er voksne, holder vi jo ikke op med at bekymre os :-)