mandag den 22. oktober 2012

Tour min stue :)

Sådan som den ser ud nu :).

Mit helbred svinger lidt i disse dage. Igår lå jeg underdrejet med en voldsom hovedpine. Den har så også ligget som en dyne idag og dermed også lidt utilpashed. Øv. Men derfor skal I da ikke snydes for et indlæg :).

Jeg blev færdig med at male de tre små borde før efterårsferien. Og Som lovet får I dem at se - og da jeg også ved at det kan være svært at følge med i hvordan jeg får plads til de nye ting så får I da lige en lille billede Tour min stue :).

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Det ser hyggeligt ud.
Rigtig god bedring!

Oline Art sagde ...

Jeg ELSKER din stue! Den er så hyggelig:-) Håber du snart er helt ovenpå og sygdomsfri:-)

Unknown sagde ...

Der er dejligt, der i din stue :)
Håber du er helt frisk i dag !

Pi Andrea sagde ...

Tusind tak alle tre, det varmer mit hjerte med de søde beskeder, det skal I vide :) <3