lørdag den 10. marts 2012

Lidt "før", mere "efter"... :o)

Det går langsomt, men lidt fremad... :o)

Læsere der har fulgt med her indenfor det sidste halve års tid, ved at jeg har sat mange skibe i vandet...nu er nogle af dem også begyndt at sejle... :o)
Bl.a. projekt standerlampe... :o)



Så blev den endelig færdig... :o)

For et stykke tid siden kom jeg forbi en genbrugsbutik. Der stod der to billige messinglamper - jeg så straks mulighederne for anvendelse... :o)


Nu er den ene blevet malet turkis og klær REL lampeskærmen rigtig godt - synes jeg... :o)



De to lamper danner nu ramme om hyggen i sofaen... :o)


Jeg viste for ikke så længe siden billedet ovenover... Siden er jalousi-skabet blevet solgt... 


...og så kom der til at se sådan ud...


Og nu ser der sådan ud...kassen som jeg har stillet hjertekopperne ind i, havde jeg stående ude i haven...nu har den fået plads indendøre... :o)

Før så der sådan ud... Sengen/sofaen er nu sat til salg ... 


Så så der sådan ud... :o)


Nu ser der sådan her ud... :o)


Under bunken af puder -i baggrunden- gemmer sig en puf... :o)
Gyngestolen, som jeg arvede efter min mormor da jeg var 13 år gammel, havde jeg stående i kælderen.
Har længe gerne ville have den frem igen... Det er den så kommet nu... :o)


Sofabordet var Yngstedatteren og jeg ude og hente igår aftes...endnu et kup...og super lækkert... :o)
-det er mega tungt...og vi bar det -via S-toget- hjem fra Østerbro/Nordhavn...og det blev mærkeligt nok tungere og tungere jo tættere vi kom mit lille hjem i Valby... ;o)


Jeg er glad...ja nærmest lykkelig... :o)
Det har været tiltrængt med noget aktivitet og færdiggørelse af små projekter, som jo er med til at danne helheden...ovenpå en uge der jo har budt på Mødet på Jobcenteret i mandags, efterfulgt af en tirsdag hvor jeg lå underdrejet med spændingshovedpine, en onsdag hvor det galt om at komme ovenpå igen, en torsdag hvor trætheden kom skyllende ind over mig som en flodbølge...og fredagen hvor jeg endelig havde energi igen til at være både social og lidt aktiv... :o)

Idag er vejret gråt og vådt udenfor...
men her indenfor skal der hygges med en god bog...
en kop te med et tæppe over benene... :o)

Håber at den lørdag må blive lige så hygsom, som jeg har planlagt min til at blive... :o)
Ciao... :o)

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg kan jo gå og kigge på min fine "andepude" :) Tusind tak endnu engang.

Hvis du vil se et billede af den i mit hjem, så kig forbi bloggen.

God lørdag.

GitteBlinkilde sagde ...

Holda op hvor den blevet lækker - din lampe - jeg er vild med den. Og hvor bor du altså meget spændende og hyggeligt. Selvom det er gråt udenfor er der da hygge og varme inde hos dig

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er den belvet flot din stander lampe.
Og dejligt du fik lidt energi igen.

Ha´en dejlig weekend

Knus Susi

Unknown sagde ...

Du bor altså så fint :-)

Anonym sagde ...

Skønne billeder og hold da op hvor er jeg vild med dine lamper!! De er så skønne! :o)
/Kathrine