onsdag den 14. september 2011

Nye til samlingen... :o)


Den lille med den sødeste tiggende gravvaps i har jeg selv købt her - en internetbutik man ikke skal besøge med mindre man er bidt af en gal garvhund ... :o)

Den større med den lille havfrue i, har jeg fået af Yngstedatteren og kæresten hendes i forsinket fødselsdagsgave. :o)
Og helt rigtigt, man kan jo ikke bo i København uden at have en ryste-/snekugle (ja kært barn har mange navne)... :o)

Jeg døjer med dårligt sovemønster i øjeblikket...et for mig kendt og tilbagevendende problem...
men ikke desto mindre skide irriterende ... :o)

Håber at du nyder denne onsdag der ikke kommer tilbage... :o)

Ciao... :o)

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Uha en rigtig Bells butik, det må jeg fortælle om på bloggen en af dagende..
Mit soveur, er helt ude af trit for tiden hvorfor ved jeg ikke måske fordi dagen er blevet kortere, jeg går i seng kl 5 om morgenen, og vågner kl 9.. den coktail giver en zombi dag og når natten falder på vågner jeg og føler at jeg lever. Jeg tager lige en uges "nattevagt" og holder fri i næste uge.. Ha ha ironi er godt, selv ironi bedere.

Ærgeligt vi ikke kan tage et par mærkelige sovevaner døgn sammen.
:-))

Oline Art sagde ...

Ej jeg tror da lige du har ledt mig til butikken hvor min svigermors fødselsdagsgave skal købes!