lørdag den 17. september 2011

Allerede lørdag?!?...


Jeg får slet ikke nået alt det jeg gerne vil, og må atter og atter huske mig selv på at det jo også er derfor jeg ikke kan arbejde...altså...du må bare finde dig i det,Pi...punktum... Ja jeg må... :o)
Jeg har dog endelig langt om længe fået læst et par bøger færdig.
Den ovenover disse ord er den jeg har læst sidst...og hold da op en super fin fortælling om en 18-åeig pakistansk kvinde der i forbindelse med et arrangeret ægteskab gør den lange rejse mod England.
Der følger vi hendes liv fra 1985 til 2002...og den fanger... :o)

Før den, læste jeg den under disse ord... :o) 


Og ja du har fuldstændig ret i at du kan se noget chokolade øverst i billedet... :o)
Og det er fordi jeg fik bogen af Karen og hun kunne ikke forestille sig at man kunne læse en god bog uden at hygge med lidt mundgodt... Og jeg må jo give hende helt ret... :o)
Og bogen var god... ikke den bedste jeg har læst af de to forfattere...men spændende med et godt plot... :o)

Jeg er ved at få has på det dårlige søvnmønster...Herligt... :o)
Nu vil jeg forsøge mig med lidt papirklip...hvis jeg kan finde ud af det viser jeg det frem...ellers forbigår jeg det i tavshed... ;o)

Lørdags Ciao... :o)

Ingen kommentarer: