lørdag den 16. april 2011

Lidt efter lidt... :o)

Tingene flytter ud i køkkenet...lidt efter lidt... :o)


Over bordet drømmer jeg om at der skal hænge en lille køkkenreol a la kingfisher... :o)


Jeg synes at de fine kage-lysestager fra Aspegren passer perfekt på det fine kage-stativ som jeg har købt i Søstrene Grene... Ved bare ikke lige om det skal blive stående her ved vinduet, eller om det skal op og stå ovenpå tårnskabet, når det bliver rykket på plads... :o)
Og det gør det imorgen...fordi der kommer Yngstedatterens kæresten hendes og hjælper mig med at få køleskabet og tårnskabet på plads i køkkenet... :o)
Jeg har dog også fået hængt hylderne op igen derude, og fået sat lidt ting op på dem...og jeg har også fået ryddet op i det ene af underskabene... Dejligt... :o)

Og jeg går også lige nu og pønser på at holde et blog/krea-møde i maj måned...Det kunne da være så hyggeligt... :o)

Men lige nu vil jeg samle kræfter til imorgen hvor der igen står køkken-styling på skemaet...og en eftermiddag i haven...satser på at solen kommer forbi imorgen... :o)

God lørdag aften til dig og dine ... :o)
Ciao... :o)



Over 

3 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Pi Andrea!
Dit køkken bliver rigtig fint :-) Har du fået en mail fra mig? hver gang jeg mailer til dig kommer den retur?
Hvis ikke kunne du så ikke maile til mig istedet, ang adresse til gaveleg.
God weekend.
Knus

Marianne sagde ...

det ser super fint ud det du har fået sat på plads :) .... sagde du blogmøde/træf.... åh bare jeg kan.... hvis jeg bliver indbudt :)
kram♥

K. Gammelby sagde ...

Åh, hvor bliver det hyggeligt - håber du lægger masser af billeder ind, når du er helt færdig - jeg trænger nemlig lige nu til lidt "køkken-inspiration" ;o)
Kh Karen