torsdag den 21. april 2011

Laang opsamling... :o)


Søndag kom køleskab og tårnskab på plads... :o)

Mandag kom maleren forbi og satte mine lamper til igen ... :o)
(Han var kommet til at hive så meget i ledningerne at de var røget ud af udtaget..ups)

Tirsdag var jeg hjemme hos min mor og hjælpe hende med at handle ind til påsken... :o)


Og jeg fik denne smukke Duftranke af min mor... :o)

Bagefter hyggede vi med en god frokost og jordbærkage... :o) 


Om aftenen havde jeg en aftale om at jeg skulle komme forbi og se på en prismelampe som var til salg...og som du nok har gættet ja så slog jeg til... 250,- ...det er da et kup...og jeg har længe ønsket mig sådan en... :o)

Onsdag formiddag tog jeg ud til Ældstedatteren for at give Øjestenen hendes påskeæg og hygge sammen med hende inden hun skulle på påskeferie hjemme hos hendes far... Og det var rigtig hyggeligt... :o)

Da hun var blevet hentet tog Ældstedatteren og jeg en tur til Bagsværd ... :o)


Jeg havde fundet 2 hylder til mit køkken på DBA til 20,- stk ... 


Med super fine hyldeknægte... :o)
Og fordi jeg havde gjort sådan et kup med hylderne... 


Så smuttede der også lige en stol med hjem... en færdigmalet og renoveret stol til samlingen... :o)

Idag har jeg svunget mit nye vaskekort...


...og imens de to første maskiner vaskede, fik jeg lige malet skammelen, som skal blive til et mosaikbord, med første lag lyserødt... :o)


 Stort og småt blev vasket... og fordi at vejret jo var helt perfekt fik noget af tøjet lov til at lufttørre ude i haven ... imens jeg fik grundet den sidste af de mange stole...så nu er alle klar til at få farver på... imorgen begynder jeg på det ... :o)

Alt i alt en en travl, men hyggelig uge... Imorgen bliver lidt mere fredelig - hygge i haven med at svinge malerpenslen på x-antal stole... ja der er 6 stk der skal males, men jeg ved jo ikke lige hvor mange jeg når...for det skal jo helst være hyggeligt og non-stresset... :o)

God påske til dig og dine... :o)
Ciao... :o)

1 kommentar:

Margith sagde ...

Hej Pi Andrea!
Sikke fine ting både lampe og stol :-)
Har du fået min besked via facebook?
Det lykkedes stadig ikke med mail.
Knus.