onsdag den 9. februar 2011

Dejlig aften...flad dag... :o)


I aftes var jeg inviteret hjem til Ældstedatteren og Øjestenen og spise...det samme var Yngstedatteren og Kæresten hendes...og Baby-hunden, selvfølgelig... :o)
Og heldigvis, fordi så de kunne jo komme forbi og tage mig med i bilen (som de låner af Kærestens far)... Jeg er nemlig stadigvæk ikke super mobil, selv om det går meget bedre med anklen...(på mandag skulle jeg gerne komme af med skinnen) :o)

Og det var en super hyggelig aften...Ældstedatteren lavede bagte kartofler, med alskens fyld til at spise på/ved siden af...alt efter ønske... :o)

Idag er jeg mega flad...havde ellers planer om at skulle igang med at lave stole...men istedet bliver det i sofahjørnet med det nye Boligmagasinet...og senere en god bog.... Bare fordi jeg kan...og ikke behøver andet... :o)

Ciao... :o)

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Lyder som en hyggelig aften i havde, jeg må vist da have fat i Boligmagasinet

Marianne sagde ...

uhm sådan en bagt kartoffel med salat hører til en af mine yndlingsretter :)

godt du har muligheden for sofahlørnet når der er brug for det ... men samtidig træls når der var andet man meget hellere ville
håber du nyder Boligmagasinet :)

kh♥

Mette Lykke sagde ...

Flade ud med en godt magasin og en kop kaffe er super dejligt..
Sender kærlige tanker fra Øen.