mandag den 24. januar 2011

Award... Bl.a. :o)

Disse skønne tulipaner fik jeg i onsdags af Ældstedatteren... Og de står rigtigt fint endnu... :o)

Jeg er blevet tagget af Marianne fra patchwork-blomsten... en fin award... Og jeg siger selvfølgelig pænt tak... Men også nej tak... Efter mange overvejelser har jeg besluttet mig for at være Award-fri-zone... Ikke at jeg ikke sætter pris på tanken...men jeg bruger al for meget tid og energi på at tænke over først og fremmest, hvem skal jeg tagge, uden at forbigå nogle som jeg også holder meget af at følge...og derefter på hvad jeg skal skrive om mig selv...og i denne omgang ting som I ikke ved om mig i forvejen...og det er svært når jeg faktisk synes at jeg lægger min sjæl i at skrive her på bloggen... Så derfor tak, Marianne... men jeg må desværre afvise dine søde intentioner... :o)

Og hvis der er noget som nogle mener ikke at vide om mig, så er I selvfølgelig altid velkommen til at spørge... :o)

Igår havde jeg en rigtig dårlig dag... Ikke p.g.a. benet, fordi det går fremad som det skal. Jeg var ovenikøbet ude med skraldespanden selv igår, og det gik ok... Nej jeg var nede og dykke psykisk...godt og grundigt ked af det... Følte mig meget alene...ensom...fattig, økonomisk...fastlåst i min situation, som jeg jo ikke selv kan gøre noget ved...tilskuer til andres liv, der bare suser derudaf... Og ja ja jeg ved godt at andre kan have de samme tanker, og følelser...og ikke nødvendigvis er lykkeligere bare fordi de evt. har et job, en ok økonomi eller en kæreste... Og fornuften fik da også overtaget sidst på dagen, også fordi jeg fik vendt det lidt med en meget god veninde... :o)

Jeg nyder meget at se de til tider meget spændende håndboldlandskampe...

...og igår aftes fik jeg så ovenikøbet lov til at tilbringe nogle timer i selskab med Baby-hunden, som her ligger på yndlingspladsen...mit skød, som i dette tilfælde er iført mine super smarte slap-af-bukser... ;o)

Og det går stille og roligt fremad med mit tæppe... Det er ovenikøbet vokset lidt siden dette billede... :o)

Nu vil jeg overgive mig til Hercule Poirot... Skøn underholdning til nørkleriet... :o)

Ciao... :o)

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Hep, hep, jeg sender dig lige lidt varme tanker:)

Og I aften er der vist endnu en god håndboldkamp, som du må dele med resten af Danmark.

Unknown sagde ...

Jeg sender dig knus :-) Og håber snart vi kan ses igen.

Betty sagde ...

Ved lige præcis, hvad du mener med det hele.....derfor kæreste Pi Andrea, vil jeg sende dig de aller varmeste tanker.....tro mig....der skal nok komme lysere tider....også til dig!
Seje bukser!

Knus fra Betty

Skribenten sagde ...

Knus Pi til dig, får det skidt nu, fordi jeg ikke har haft nærvær til at få vores aftale til at blive til virkelighed, MEN lov mig at det snart skal være :) Ku være så hyggeligt, og så kunne vi nørkle sammen som to tanter hihi.

Tænker på dig og sender kh
Henriette

Randi sagde ...

Jeg ved lige præcis, hvordan du havde det med de awards. Jeg havde det på samme måde. De suger al energi ud af en. Så jeg har valgt det samme som dig.
Håber, at du hurtigt får det bedre igen.

Jeg sender mine varmeste tanker mod dig.
Kh Randi♥