torsdag den 9. december 2010

En særlig "blå" dag...

Jeg kunne mærke det allerede da jeg vågnede i morges...smilet havde svært ved at komme frem idag... Men jeg prøver alligevel at få det bedste ud af dagen... Se det smukke og de positive... men det vil ikke rigtigt give mening idag...

Jeg kigger på min smukke lyskrans...med det fine ler-pynt... og der er faktisk kommet mere til i form af hæklet pynt... Jeg har en aftale med min Allergo'este ven senere idag... Men jeg kan ikke rigtigt svinge mig op i gear... Sætter mig ned og prøver at finde ud af hvad der har kunne slå mig ud af kurs... Det er da selvfølgelig fordi jeg fik brev fra min sagsbehandler igår... Jeg var indkaldt til møde med sagsbehandleren på onsdag d. 15. dec. ...men brevet igår var en aflysning af det møde...fordi de ikke havde fået alle de lægelige udtalelser... Jeg var jo begyndt at sætte mig op til den samtale på onsdag... og så kom ikke kun skuffelsen over ikke at skulle videre i min sag...men også fordi de ikke har fået alle de lægelige udtalelser...de har haft 3 mdr!... ØV altså... :o(

Og så har Ældstedatteren ikke fået en af de lejligheder som vi var ude og se på for små 14 dage siden... Øv...

Jeg må bare acceptere at jeg er lidt ramte af bluesen idag... Har rykket aftalen med min Allergo'este ven...

...og tror bare at jeg vil hgge mig med en kop varm kakao...og dette blad... Og lade idag være idag... Mon ikke at den blå følelse så slipper mig igen...

Håber at din dag er som skabt for dig... :o)
Ciao

Update: Efter jeg havde postet dette indlæg fik jeg lige et super dejligt opkald. Ældstedatteren har fået en lejlighed. Spritnybygget, på Frederiksberg... :o). Godt nok skal Øjestenen så flytte børnehave, men mon ikke at det nok skal gå, når der bare kommer ro på det med hjemmefronten... Og det er ikke længere væk fra hvor jeg bor end de har boet før...bare i en lidt anden retning... :o) Skønt at det hele ser ud til at flaske sig her før jul... :o) Jubii... :o)

4 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Alle har de dage PI, men nu tror jeg at du har fået en god dag efter at det er gået godt for Marsha i dag, det er jo bare så positivt.

Knus knus

Unknown sagde ...

Det var dejligt med lejligheden !
Jeg tror, at vi må leve med disse dage- balance, du ved :-)

Eva sagde ...

Det var da rart med den sidste lille tilføjelse. Herligt for din datter:)

God aften.

Rina sagde ...

Blues'en er en uforklarlig størrelse, som bare slår sig nogle gange... Jeg tror det er vigtigt at acceptere sådanne dage... præcis som de er ;o)