fredag den 22. oktober 2010

Ahh...en weekend uden planer... :o)

Øjestenen og jeg havde en fantastisk dag igår... :o). Der gik ikke mere end 5 min. fra vi var trådt ind af døren hos min veninde, før vi faktisk næsten intet hørte eller så til de to tøser... :o)

Jeg tænkte desværre ikke lige på at få taget lidt billeder af dem...men har dem inde på nethinden iført klæ'ud tøj a la haremsdame og prinsesse... Skønt... :o)

Og veninden og jeg fik lige opdateret hinanden i alt det der er vigtigt i vores liv lige pt. :o)

Så det var en træt Øjesten der blev leveret hjem til Ældstedatteren og hendes kæreste... :o)

Og en træt mormor der bare stenede foran tv'et indtil jeg kunne få taget mig sammen til at liste ind under dynen... :o)

Idag står der et par timers rengøring på programmet...og så er der dømt weekend af den totalt afslappede slags...uden planer om noget som helst...kun selvforkælelse... Ahhhh... :o)

Håber at du må få skabt dig en fredelig fredag... :o)

Ciao... :o)

3 kommentarer:

Betty sagde ...

Dejligt med sådan en weekend forude...Min skal sikkert foregå på Hjørring sygehus....ikke så rart!

Men rigtig god og afslappet weekend til dig Pi!

GOWRY sagde ...

Ej, hvor lyder det bare lækkert :) God weekend :)

Helle - Prinsessebo sagde ...

Ih hvor det lyder som en dejlig weekend :o)