lørdag den 23. oktober 2010

Glædes-dans... :o)

Jeps jeg har danset hele to gange her til formiddag... :o)
Først fordi posten kom med det stof som jeg har byttet mig til hos Sara (http://sarabournonville.blogspot.com/)

De er simpelthen så fine allesammen... Tak endnu en gang... :o) Og jeg glæder mig til at få tid til at klippe og sy dem sammen til nye patchwork-blomster... :o)

Senest er stoffet som jeg byttede mig til hos Miri (http://wwwkrlighedsagdelosarinasmor.blogspot.com/) blevet klippet og lavet til heksagoner, som nu ligger og venter på at blive til blomster... Og bunken af blomster vokser støt...der skal jo også bruges en del til et sengetæppe der skal måle 250 cm x 250 cm... :o)

Men nu skal jeg altså lige have broderet disse tre skønne damer til min Allergo'este ven... Han har nemlig fødselsdag imorgen... :o). De er fundet inde hos Fuldesign (http://www.fuldesign.se/gratis/broderier/), hvor du kan downloade div. skønne mønstre...de er dog ikke alle for sarte sjæle... :o)

Den anden grund til at jeg har danset idag er, at Ældstedatterens veninde har født en lille dreng... :o) Det vidste vi godt at det skulle blive, en dreng altså...men han er nu kommet til verden 54 cm lang og vejer 4750 g. Så helt lille er han altså ikke ;o). Glæder mig til at få lov til at se ham... :o)

Håber at du får skabt dig en vidunderfuld lørdag... :o)

Ciao... :o)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det dejligt !
Forstår din glæde :-)
Det var godt nok en stor lille ny !

Marianne sagde ...

en dans eller to er jo altid dejligt især når det er glædesdans :)
skønne ting du har gang i
go hygge weekend
kh