torsdag den 30. september 2010

Tak... :o)

Tak for alle de dejlige ord til mig...det varmer virkelig... :o)

Idag har jeg både nået at være hjemme og besøge Ældstedatteren der var hjemme med Øjestenen fordi hun var syg, det lille pus... derefter blev jeg inviteret en tur i Ikea af Yngstedatteren og kæresten hendes..og det tilbud kunne jeg altså ikke sige nej til...men jeg havde egentlig slet ikke tid til det...havde nogle praktiske ting som jeg manglede at lave herhjemme, men de render jo ikke nogle steder til på mandag...

Fordi endelig bliver det fredag imorgen..og jeg får besøg af en kær veninde, som jeg faktisk har mødt igennem alt det her bloggeri... Nemlig Pernille ( http://pernillepaa1.blogspot.com/ ) som kommer den lange vej fra Odense...men så bliver hun her også lige til søndag... :o)

Og vi skal gøre København usikker...der skal oses og shoppes... Der skal spises og drikkes...og snakkes og grines... Altså rigtig hygges igennem... :o) Glæder mig så meget... :o)

Så jeg når ikke her forbi før engang søndag...hvis jeg orker det der... Indtil da håber jeg at du må få en super fantastisk weekend med det hele... :o)

Ciao... :o)


2 kommentarer:

Eva sagde ...

God weekend,- det er dejlige planer, du har:)

Unknown sagde ...

Sikke en dejlig weekend !
Du må hilse Pernille rigtig mange gange:-)