tirsdag den 7. september 2010

Endnu en nice dag er gået...næsten... :o)

Lige nu ligger denne smukke uldtot og sover inde i min seng... :o) Jeg var lidt tøvende med at skulle hente Øjestenen i børnehaven og have hende overnattende idag... Men det har været super dejligt... Og jeg havde endda overskud til at bage pandekager til os... Og vi har hygget... :o)

Og jeg blev i aftes færdig med bagsiden til den hæklede runde pude.... Den kunne med rette hedde "Hot and Cold"... nu skal der så bare lige købes en monteringspude... :o)

Og så er jeg blevet færdig med denne smukke sensuelle fortælling... Man bliver suget ind i hendes univers... :o)

Nu står resten af min aften på fodboldlandskamp... :o)

Ciao... :o)

PS. Jeg faldt ikke i mht. kager ell. lign. idag... det hjalp at skrive om det tidligere... :o)

Ingen kommentarer: