mandag den 27. september 2010

Det er ikke lige til at se det hvis man ikke lige ved det... ;o)

Igår skrev jeg om min søvnige søndag.. men ak... Jeg havde da næppe nået at slippe tasterne før jeg fik et anfald af energi som der ikke længe er set her på matriklen... SKØNT!!!!... :o)

Jeg gik simpelthen igang med at pudse vinduer... Nu kan efterårs-solen bare komme igang med at skinne...planterne er rykket op i vindueskarmen for at få det bedste ud af lyset på denne årstid... :o)

Og en ramme og min vindues-fugl har skiftet kulør...ikke politisk, må gud forbyde det ;o)... men fra orange til neon-pink... I love it!... :oD

Jeg fik så slet ikke nået Føtex igår... men idag...lige om lidt...først skal der lidt frokost indenbords... så styrer min cykel forbi Føtex ...forhåbentlig med mig i sadlen... ;o)

Jeg fik forresten også tømt diverse fade og potter for vand ude i haven igår...og flyttet den kæmpe kaktus... jeg lidt ufrivilligt er blevet ejer af...indenfor i vinduet på badeværelset... Men det må I få billeder af senere... Min krop gør nemlig krav på noget føde for at kunne honorere det jeg ønsker den skal kunne idag... For der er mere energi hvor det kom fra igår... Og så skal der handles... :oD

Ciao...og god dag derude til dig... :o)

Ingen kommentarer: