søndag den 26. september 2010

Søvnig søndag... :o)

...jeps det er mig der har en søvnig søndag... og det er endda oven på mere end 12 timers søvn!... måske er det derfor... :o) . Men jeg var bare mega træt i aftes, så da klokken ikke var mange minutter i 21-nul-dut lå jeg i min seng og afgjorde med mig selv at jeg slet ikke havde brug for andet end at lukke øjnene og lade mig føre til drømmeland...og knap nok tænkt før end at jeg... ZZzzZzZzZzzZzzzzz.... Skønt...men jeg syntes nu alligevel at stå op klokken før 6.00 på en søndag var lige tidligt nok... men det burde jeg jo nok have gjort...for siden jeg stod op 9.15 har jeg bare følt mig søvnig og sløv...og kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst...
-og dog... jeg har ladet mig inspirere af alt det Neon-pink-snak der har været i Blog-land... :o)

Så udstyrret med neon-pink-akryl-farve fra Søstrene Grene, pensel og palet gik det ud over mit magnet-P (købt i Tiger for laaaang tid siden, men jeg har set for nyligt at de har dem igen)... :o)
Jeg har nu et stykke tid overvejet at male det, fordi det ikke sås så godt op mod den hvide metal-dør det hænger på...

Så nu er det blevet neon-pink...og det er nok ikke lige det sidste der får den kulør herhjemme, for det ser skønt ud og lyser i den grad op... :o)

Nu vil jeg så lige slå lidt terning om jeg skal cykle en tur op i Føtex...eller om jeg skal lade mit legme synke ned i sofaen med den krimi som jeg er igang med...for jeg kan simpelthen slet ikke beslutte mig på anden vis... :o)

Kender du det med ikke at kunne beslutte sig?... :o)
Ciao

PS. Køkkenet jeg var hjemme at se igår er blevet lækkert...billeder må I vente med, for jeg måtte ikke tage nogle før de var helt færdige med at rydde op... Ak ja... ;o)

Ingen kommentarer: