torsdag den 26. august 2010

Solen skinner...

...og det er da bare skønt... første lyspunkt for idag... :o)

Jeg sidder her og spiser morgenmad...har noter og kalender klar, for jeg skal snakke med sagsbehandleren min på jobcenteret... Men ak...hun er på ferie frem til 20. sep. ... så jeg må væbne mig med tålmodighed til at breake min beslutning for hende...
Imorgen skal jeg til min læge og snakke min situation igennem...det ser jeg frem til... :o)

Og så til lidt godt nyt... :o)
Jeg har i et længere stykke tid ville hækle en rund pude, men har ikke kunne finde en opskrift...og når jeg har spurgt andre hvordan de har gjort, ja så her jeg fået at vide at det bare er sådan lidt på slump... Og det duer jeg ikke til... min tålmodighed er ikke til alt for mange forsøg...Men så igår ledte jeg igen på Google...og op kom denne blog... http://smaamirakler.blogspot.com/ ... Og tænk engang der lå den opskrift som jeg havde søgt efter... :o)

Og den virker... :o) Den bliver ikke til en pose...eller til et bakket landskab... men til den fine flade runde pude som jeg har drømt om... :o)
Hvis du skulle have lyst... så kan du finde opskriften her http://smaamirakler.blogspot.com/2010/05/projekt-rund-hklet-pude.html ...

Håber også at din dag er startet med et smil... :o)

Ciao... :o)

Ingen kommentarer: